Pages

Search This Blog

Tuesday, August 24, 2010

The first Tuesday...

It's our first Tuesday without the little fluff-ball in the house. Miss Loh's dad gave me a lift home, and once I arrived home, automatically I looked up through the gaping window beside the main door. There's usually a bark coming from that gap, along with the scratchy sounds of claws against alloy. As I walk nearer, the memory of a small, latte-coloured head with overly long ears and large paws overgrown with cream fur, his pink tongue hanging out in excitement, welcoming me home after a day of school. How I miss that...
我听过很多故事,说追一个女生是一个蛮有挑战性的事。但是反过来,追一个男生更加难耶!女朋友们,有没有试过喜欢上一个虽然在你面前很久了,但是一直以来因为喜欢别人就没有什么注意他的男生?我现在就是处于这种状况下。说认识又不是很认识,还没正式成为朋友之前有跟他MSN过几次。
我们第一次出去(吃东西而已啦),他一个人、我们两个女的。他就是从那一次开始,一直到现在,给我那种“我要跟你做朋友,但是我好像喜欢上你的朋友”的感觉。那如果他是真的喜欢她的话,那我真的只有祝福他们而已。那如果是这样的状况的话,我知道我的朋友是不会这样对我的,因为她很努力地教我表达自己。
今天拍自由式班级照,很够力不爽——又说是班级的,但是拍得最多的都是其他人的。
为什么那个人要走入我的生活,而且在我脑海中留下那么深刻的回忆呢?!知不知道?我有对你的恐惧症了、对你的阴影了。你能不能这一世都不要再缠着我?因为我真的很恨你。

No comments:

Post a Comment